- Edita Šileikė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
-
Vairuotojai skundžiasi dėl sankryžos: eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų
Vairuotojai dalijasi pastebėjimais, kad kai kuriose sankryžose yra sutvarkyta infrastruktūra, įrengtos naujos šviesoforo sekcijos, tačiau eismas nejuda taip efektyviai, kaip galėtų.
Žalia šviesoforo sekcija
Kai Vyriausybė buvo paskelbusi, kad reikia pašalinti žalios rodyklės lenteles, visi miestai suskubo pertvarkyti eismo mazgus, kad automobilių srautas galėtų kuo darniau judėti. Pokyčiai neaplenkė P.Lukšio ir S.Žukausko gatvių sankryžos. Vairuotojai įsitikinę, kad įrengus papildomą šviesoforo sekciją, eismas buvo tik apsunkintas.
Kaunietis Antanas dėstė savo pastebėjimus apie P.Lukšio ir S.Žukausko gatvių sankryžą. Pasak vyro, eismas čia intensyvus, tačiau šviesoforas sureguliuotas taip, kad neretai tenka palaukti, nors pagal įrengtą infrastruktūrą, būtų galima laisvai važiuoti.
Vairuotojas nurodė, kad S.Žukausko gatvėje, ties degaline, yra naujai įrengtas šviesoforas, turintis papildomą sekciją, leidžiančią vairuotojams sukti į dešinę. Taip pat sankryžoje yra ir nubraižytos eismo juostos, leidžiančios netrukdant kitiems eismo dalyviams atlikti posūkio manevrą. Tačiau, pasak kauniečio, toks infrastruktūros derinys nėra visiškai išnaudotas ir veikia ne visai efektyviai.
Kam tada reikėjo įrengti tą žalios rodyklės šviesoforo sekciją, jei vairuotojams vis tiek neleidžiama sukti į dešinę ir reikia laukti.
"Kam tada reikėjo įrengti tą žalios rodyklės šviesoforo sekciją, jei vairuotojams vis tiek neleidžiama sukti į dešinę ir reikia laukti. Kai kurie vairuotojai pervažiuoja degalinės teritoriją ir taip pasuka į S.Žukausko gatvę vien tam, kad nereikėtų laukti, kol užsidegs žalias signalas. Seniau būdavo, kad iš pirmos juostos automobiliai galėjo važiuoti tiek tiesiai, tiek į dešinę. Dabar iš šios juostos galima tik sukti. Tačiau ta šviesoforo sekcija dega gan trumpai. Manau, kad ji galėtų nuolat degti, nes juk net sankryžoje eismo juostas perbraižė, tad sukantys vairuotojai niekam netrukdytų. Sekcija turėtų užgesti tik tais atvejais, jei pėstiesiems užsidegė žalia", – savo nuomonę, kaip pagerinti eismo pralaidumą minėtoje sankryžoje, dėstė Antanas.
Jis pateikė kitos judrios sankryžos pavyzdį ir tikino, kad ir P.Lukšio bei S.Žukausko gatvių sankryžoje galėtų galioti panaši eismo tvarka. Vyras nurodė, kad vadinamojoje Muravos sankryžoje, atvažiavus nuo Pramonės prospekto, taip pat įrengta žalia šviesoforo sekcija. Ji dega nuolat ir užgęsta tik trumpam, jei gatvę kerta pėstieji. Skirtumas tarp šių sankryžų, pasak vairuotojo, yra tik toks, jog Muravos sankryžoje iš Pramonės prospekto sukantys į dešinę nuo kitų automobilių srautų yra atskirti ir kuoliukais, o S.Žukausko gatvės posūkyje į P.Lukšio gatvė yra tik atskira juosta, bet nėra kuolelių.
"Jei jau padarė visą infrastruktūrą, investavo pinigus, tai ir šioje sankryžoje vairuotojai galėtų turėti galimybę nuolat sukti į dešinę. Nes dabar atrodo, kad ta šviesoforo sekcija neatlieka savo funkcijos ir yra nenaudinga. Prieš sankryžos rekonstrukciją šioje vietoje buvo žalios rodyklės lentelė, tai tikrai mažiau laiko tekdavo laukti ir galėdavom laisviau pasukti į dešinę", – sakė vairuotojas.
Antanas pastebėjo, kad minėtoje sankryžoje tik vienoje pusėje įrengta papildoma šviesoforo sekcija. Važiuojant iš kitų pusių yra paliktos žalios rodyklės lentelės, tad eismas kitomis kryptimis vyksta gerokai sklandžiau.
Didesni automobilių srautai
Dėl to, kad atvažiavus S.Žukausko gatve nuo Šiaurės prospekto žiedo vairuotojai gaišta laiką sukdami į dešinę, susidaro ir spūstys. Vyras pastebėjo, kad jos išaugo Ašigalio gatvėje atidarius įvažiavimą iš A1 kelio.
Kaunietis tikino, kad dabar nuo Ašigalio gatvės link Savanorių prospekto važiuoja gerokai didesnis transporto srautas, nei būdavo seniau. Tačiau S.Žukausko ir P.Lukšio sankryžoje vairuotojai stringa ir dėl to, kad šia kryptimi dabar galima važiuoti tik viena eismo juosta.
"Jei jau į dešinę pusę laisvai sukti negalima ir reikia laukti žalios, tai tada galėtų bent jau pirma juosta vėl leisti važiuoti tiesiai. Būtų daugiau naudos. Nes dabar tik antra juosta galima tiesiai važiuoti, trečia – sukti į kairę. Vidurinėje juostoje, ypač piko metu, dažnai nusidriekia eilės", – dar vienu minėtos sankryžos eismo reguliavimo pastebėjimu pasidalijo Antanas.
Eismo specialistų pozicija
Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius "Kauno dienai" nurodė, kad eismas S.Žukausko ir P.Lukšio gatvių sankryžoje bus peržiūrėtas ir, jei eismo saugumo specialistai pritars, bus atliktos korekcijos, leisiančios pagerinti transporto pralaidumą.
"Kauniečio pasiūlymą, kad S.Žukausko gatvėje žalia šviesoforo sekcija galėtų degti ilgiau ir užgesti tik tada, kai eina pėstieji, perdavėme Eismo valdymo centrui įvertinti. Įvertinsime sprendinio racionalumą ir priimsime sprendimą", – pažymėjo M.Matusevičius.
Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas paaiškino ir, kodėl minėtoje vietoje buvo nuimta žalia rodyklės lentelė. Jis sakė, kad tai padaryti teko dėl to, jog šių metų sausį buvo įsigaliojusi nauja Kelių eismo taisyklių redakcija ir joje buvo panaikintos lentelės su žalia rodykle.
"Vykdant eismo organizavimo pakeitimus buvo būtina nustatyti geriausius techninius sprendimus, kurie užtikrintų eismo saugumą, maksimalų eismo srautų pralaidumą, leistų išlaikyti nepablogėjusį ar bent jau minimaliai pakitusį eismo kokybės lygį. Šiems pakeitimams atlikti buvo atliekami srautų tyrimai, modeliavimas, kuriais remiantis ir buvo pasirinktas esamas sankryžos reguliavimas", – kodėl buvo įrengta papildoma šviesoforo sekcija, aiškino eismo specialistas.
Jis pažymėjo, kad vėliau, kai centrinės valdžios atstovai leido į gatves grąžinti žalios rodyklės lenteles, jos sugrįžo į minėtą sankryžą. Tačiau jos vėl buvo pakabintos ten, kur nebuvo atlikta šviesoforo korekcijų. Tačiau neatmetama, jog S.Žukausko gatvėje, ties degaline, taip pat vietoj šviesoforo sekcijos gali sugrįžti lentelė.
"Įvertinsim pasikeitusius automobilių srautus ir, jei matysime galimybę užtikrinti ir eismo dalyvių saugumą, ir geresnį sankryžos laidumą, svarstysime galimybę grąžinti lentelę šioje sankryžoje", – dar apie neatmestas korekcijas užsiminė M.Matusevičius.
Pašnekovas taip pat nurodė, kad bus naujai įvertintas automobilių srautas, galimai padidėjęs atidarius įvažiavimą į Kauną ties Ašigalio gatve. Jei paaiškės, kad iš tiesų dėl šio eismo mazgo kitose miesto gatvėse pradėjo formuotis spūstys, tai paskatins imtis priemonių, kad pralaidumas sankryžose būtų padidintas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
G. Nausėda ir A. Duda pabrėžia Ukrainos pergalės, transatlantinio ryšio reikšmę ES saugai
Lietuvos ir Lenkijos vadovai sutaria, kad pagrindinis iššūkis Europai šiuo metu yra Rusijos karas Ukrainoje, todėl Bendrija turi spartinti Ukrainos atstatymą ir narystės procesą, taip pat išlaikyti glaudų ryšį su JAV. ...
-
NŽT perspėjo Kauno savivaldybę laikytis nuosavybės teisių į žemę atkūrimo taisyklių2
Nacionalinė žemės tarnyba (NŽT) perspėjo Kauno miesto savivaldybę laikytis nuosavybės teisių į žemę atkūrimo taisyklių. ...
-
Kauno viešajame transporte leis atsiskaityti banko kortele?6
Specialistai diskutuoja dėl dar vienos galimybės atsiskaityti už viešojo transporto paslaugas. Svarstoma Kauno autobusuose ir troleibusuose leisti atsiskaityti banko kortele, taip sprendžiant grąžos atidavimo problemą. ...
-
Prireiks kantrybės: dėl rekonstrukcijos – laikini eismo ribojimai dvejose Kauno gatvėse6
Praėjusią savaitę Šilainiuose dėl rekonstrukcijos apribojus eismą Vijūkų gatvės ruože tarp Vakarinio aplinkkelio ir 9-ojo Forto g., nuo pirmadienio čia eismas užveriamas aklinai. Gegužės 6 d. veiksmas prasidės ir greta prekybos centro &bdq...
-
Kaunas pirmadienį baigia šildymo sezoną3
Balandžio 29 d. Kauno mieste baigiamas šildymo sezonas, prasidėjęs praėjusių metų spalio 16 dieną. Kaip įprasta, kauniečiai už šilumą mokėjo vieną mažiausių kainų šalyje – visą šildymo sezoną ji buvo mažesn...
-
Karinės pratybos Kaune: jau aišku, kur ir kada bus įvesta komendanto valanda29
Lietuvos kariuomenė ir NATO sąjungininkai pradėjo kompleksines pratybas „Perkūno griausmas 2024“. Kariai drauge su valstybės institucijomis imituoja perėjimą iš taikos į karo metą, pasiruošimą vykdyti karo komendantūr...
-
Paskelbtas LSMU Kauno ligoninės generalinio direktoriaus konkursas2
Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) skelbia konkursą Lietuvos sveikatos mokslų universiteto (LSMU) Kauno ligoninės generalinio direktoriaus pareigoms užimti. Kandidatų paraiškų laukiama iki gegužės 10 dienos imtinai. ...
-
Kaune vyks visuotinis advokatų susirinkimas4
Penktadienį Kaune, Žalgirio arenoje, rengiamas visuotinis advokatų susirinkimas. ...
-
Apie priedangas Kaune: tai neteisinga prieš žmones, kurie negali renovuotis namų18
Kaunas nusprendė daugiabučiuose įrengti priedangas. Nors tai nėra privaloma ir gyventojai patys galės spręsti, ar nori savo name turėti priedangą, kurios įrengimą finansuotų savivaldybė, ar ne. Tačiau siekis, kad visi daugiabučiai Kaune turėtų ...
-
Absurdas: ESO užtvėrė įvažą į sklypą48
Kleboniškyje gyvenanti šeima pasijuto reketuojama ESO („Energijos skirstymo operatoriaus“), kuris, pastatęs stulpo atramą, užtvėrė įvažą ir panaikino vienintelę galimybę patekti į sklypą. Paprašius atramą patraukti...