- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kosmetika svarbi ne tik moterims. Nors įprasta manyti, kad vyrams duše užtenka vos vienos ar dviejų higienos priemonių, pastebima, kad vis daugiau vyrų tampa išrankesni rinkdamiesi kosmetikos produktus.
Kad vyrams skirtų higienos ir kosmetikos priemonių paklausa auga rodo ir lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ pardavimų duomenys. Be to, didėjanti vyriškų kosmetikos priemonių paklausa šių produktų gamintojus skatina didinti ir jų pasiūlą. Parduotuvėse daugėja ne tik vyrams skirtų veido kremų, bet ir barzdos priežiūrai skirtų priemonių.
„150 tūkst. vienetų arba beveik 10 proc. daugiau vyriškų higienos ir kosmetikos prekių buvo įsigyta šiemet, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2017 m. Pastebime, kad pastaraisiais metais ypatingai auga skutimosi putų ir želė, vyriškų rutulinių ir pieštukinių dezodorantų pardavimai. Taip pat vyrai vis dažniau renkasi vienkartinius skustuvus bei veido priežiūros priemones. Šiemet siūlome dar platesnį vyriškų kosmetikos priemonių asortimentą – pirkėjai gali rinktis iš daugiau nei 640 vyriškos kosmetikos ir higienos priemonių“, – teigia prekybos tinklo „Maxima“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.
Anot jos, vyriškos kosmetikos prekių kainos svyruoja nuo 0,29 iki 78 eurų. „Brangiausių prekių asortimentą dažniausiai sudaro sisteminiai skustuvai, jų keičiamos galvutės, tualetinis vanduo. Pigiausios yra skutimosi priemonės – peiliukai bei vienkartiniai skustuvai“, – vardina „Maximos“ komercijos vadovė.
Vyriškas dezodorantas – purškiamas, rutulinis ar pieštukinis?
Dezodorantas – kasdienio naudojimo prekė, o vyrai turi galimybę rinktis iš purškiamų, rutulinių ar pieštukinių variantų.
„Pastebime, kad vyrai mūsų prekybos tinkle vis dažniau perka dezodorantus. Tarp vyrų jau keletą metų patys populiariausi purškiami dezodorantai. Tačiau lyginant šių metų 9 mėnesių pardavimus su praėjusiais metais, labiausiai vyrų tarpe populiarėjo pieštukiniai dezodorantai – jų nupirkta net 20 proc. daugiau“, – teigia V. Drulienė.
Anot jos, populiariausia vyrams skirta preke išlieka dušo želė. „Maximos“ tinkle vien per šių metų 9 mėnesius jų buvo įsigyta beveik 17 proc. daugiau nei pernai.
Populiarėja ir lietuviška vyriška kosmetika
Didžiausias kiekis vyriškos kosmetikos ir higienos prekių parduotuves pasiekia iš Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Lenkijos ir Lietuvos. „Asortimente turime iš įvairių šalių atvykusios vyriškos kosmetikos, tačiau daugiausia jos produktų atkeliauja iš Vokietijos – beveik 27 proc., Didžiosios Britanijos – 14 proc., Lenkijos – 13 proc.“, – vardina V. Drulienė.
Nors lietuviškų vyriškos kosmetikos ir higienos prekių gamintojų nėra daug, tačiau Lietuvoje pagaminta produkcija šiais metais „Maximos“ asortimente sudarė jau beveik 10 proc.
„Fiksuojame, jog ir vyrų pirkėjų pirkinių krepšeliuose vis dažniau atsiduria ne tik įprastai naudojamos higienos priemonės, bet ir specialūs produktai odos ir plaukų priežiūra. Tai įvertinę, šiemet pirkėjams pasiūlėme naują vyriškos kosmetikos liniją „Vėjas“. Nors šią produkciją lentynose galima rasti tik nuo liepos vidurio, pirkėjai šią kosmetikos liniją itin pamėgo“, – tvirtina „Maximos“ komercijos vadovė.
Kosmetikos linija „Vėjas“ sukurta Lietuvoje, atsižvelgiant į klimatines sąlygas ir naudojant itin kokybiškus ingredientus, natūralius ekstraktus: šalavijų, dilgėlių, jūros mineralų, alavijų. Tačiau esminis šios kosmetikos linijos išskirtinumas – pagrindinis sudėtyje esantis komponentas – gintaro ekstraktas. Yra žinoma, kad „lietuviškas auksas“ pasižymi ypatingomis, odą puoselėjančiomis savybėmis. Jis stiprina apsauginį odos barjerą, saugo ją nuo drėgmės praradimo bei išsausėjimo. O gintaro rūgštis veikia kaip antioksidantas, pasižymintis intensyviomis drėkinimo savybėmis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Leiskite vaikui atsiskleisti per drabužius
Stilistė Jomantė Vaitkutė teigia, kad vaikų mados tikrai skiriasi nuo suaugusiųjų, todėl, sprendžiant atžalos spintos turinį, tėvams reikėtų vadovautis ne jų stiliaus suvokimu, o atsižvelgti į tai, kas patinka vaikui, nes per drabužius gali at...
-
Stilistė apie Lietuvos politikų įvaizdį: ačiū, man užteko šių žmonių, daugiau su jais nebedirbu37
Artėjant prezidento rinkimams, stilistė Milda Metlovaitė prabilo apie šalies politikų įvaizdį ir atskleidė priežastis, kodėl su jais daugiau dirbti nebenorėtų. ...
-
Mados istorija: nuo gimimo Versalyje iki modernumo laikų
I dalis. Istorinė Nors prisižadėjau sau ir jums, gerbiami skaitytojai, parengti kritiškų straipsnių apie madą seriją, šiandienis tekstas šiek tiek (o gal ir daugiau) nukrypsta nuo to įžūlaus tikslo, nes yra parašytas i&sc...
-
Mados kolekciją įkvėpė buldogas8
Pastaruoju metu labai išaugo šunų drabužių pardavimai. Tai lėmė sustiprėjęs žmonių polinkis humanizuoti savo augintinius bei didėjantis susirūpinimas jų sveikata, na ir, žinoma, socialinių tinklų platformų įtaka. ...
-
Kaip paruošti veido odą vasarai?1
Artėjant vasarai ir kelionių į šiltuosius kraštus sezonui, svarbu atnaujinti ne tik drabužius, bet ir kosmetikos produktus. Mat po šaltojo metų laiko veido odą svarbu paruošti saulės vonioms. Kokios priemonės ir veido odos p...
-
Stilistė M. Glebutė: niekada nesiūlau per daug investuoti į tendencijas1
Stebuklingos piliulės, kurią išgėręs žmogus iškart taps stilingas, nėra. Gebėjimas stilingai rengtis – įgūdis, kurį galima ir reikia kasdien tobulinti pačiam ar padedant stilistui, sako asmeninė stilistė Milda Glebutė. Ji dali...
-
Erzinančios drabužių etiketės: (ne)galima iškirpti?4
Drabužių etiketės – vienos būna aplink sprandą, kitos įsiūtos šone. Kartais jos erzina odą ir sukelia nepatogumų. Galbūt galima jas iškirpti, o galbūt priešingai – tai bus blogai ir jums pačiam, ir kada nors prireik...
-
Tvarumo tendencija: vis daugiau drabužių keliauja iš rankų į rankas7
Besikeičiant sezonams, puolame atnaujinti savo drabužių spintą. Taip ir sukasi ratas: vienus išmetame, kitus įsigyjame, paskui vėl išmetame... Tiesa, ryškėja ir pozityvi tendencija – vis labiau populiarėja drabužiai, gyvenan...
-
Desertai sveikiau – ką rinktis saldžiam kąsneliui prie kavos?3
Ar galite įsivaizduoti darbo dieną be kavos pertraukėlės? Veikiausiai sunkiai, nes tai laikas, kai galima trumpam atsitraukti nuo darbų ir maloniai pabendrauti su draugais ar kolegomis prie gardžios, garuojančios kavos puodelio. O kokia gi kavos pertrau...
-
Pavasario mados tendencija: provokacija drąsai ir išskirtinumui4
Individualumas, metalo spindesys, permatomi audiniai ir masyvūs siluetai – madingiausi įvaizdžiai šį pavasarį ir vasarą provokuos drąsai, ryškumui ir autentikai. Kaip pasirinkti aksesuarus, kokios spalvos ir audiniai karaliaus &scaro...