- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Nors daugelis lietuvių mieliau renkasi neutralias automobilių spalvas, žinoma mados kūrėja K. Kruopienytė pristatė šį tą maištingo ir unikalaus – drąsių spalvų derinio suknelę iš naujausios kolekcijos dizainerė perkėlė ant automobilio.
Ieškos drąsaus pirkėjo
K. Kruopienytės suknelės interpretaciją ant automobilio pirmieji apžiūrėjo kauniečiai, lankęsi hibridinių automobilių dienoje. Automobilis specialia plėvele buvo išpuoštas pagal dizainerės sukurtą eskizą – neįprastą raudonų langelių bei žydros spalvų derinį. Nors automobilio ryškumas neutralių spalvų šalininkams nesukėlė sentimentų, dizainerės „aprengtas“ hibridinis „Toyota C-HR“ automobilis patraukė visų dėmesį.
K. Kruopienytė atskleidė, kad automobilio raštą padiktavo suknelė iš paskutiniosios 2017 metų pavasario-vasaros kolekcijos. „Ši suknelė labiausiai atspindi mano kūrybos filosofiją, kurioje naujausios audinių technologijos susilieja su klasikiniu siuvimo metodu, autentišku dekoravimo būdu. Mano kuriami drabužiai ir aksesuarai yra skirti progresyvioms, šiek tiek maištingoms miesto asmenybėms. Manau, kad šio automobilio dizainas taip pat atspindi tokį įvaizdį,“ – apie atrastus sąlyčio taškus su automobiliais ir mados dizainu pasakoja K. Kruopienytė.
Renginio organizatoriai neabejoja, jog ateityje dizainerių ir automobilių tandemas gali tapti populiaria paslauga. „Žmonėms yra svarbus įvaizdis, todėl norėjome parodyti, kad ne tik drabužiai, bet ir automobilis gali išreikšti charakterį, derėti su vairuotojo stiliumi. Žinoma, raudonos spalvos automobilis skirtas ekspresyviam, savimi pasitikinčiam vairuotojui,“ – sako „Autotoja“ generalinis direktorius Vytautas Naujalis, atviraujantis, kad jei bus norinčių, automobilį parduos su dizainerės kurtu įvaizdžiu.
Praktiška vairuotoja
Dizainerė neslepia, kad automobilis jai tik susisiekimo ir darbo priemonė, todėl ji rinktųsi klasikinės juodos spalvos transporto priemonę. „Pastebėjau, kad vairuotojai dažniau renkasi neutralias spalvas. Lietuvoje tikrai daug tamsių, pilkų automobilių. Tas pats ir mados dizaino srityje. Nors ir klientai pageidauja kažko įdomaus ir spalvoto, galiausiai lieka prie įprastų, ramesnių, subtilesnių spalvinių derinių,“ – atvirauja K. Kruopienytė.
„Aš esu iš tų ramesnių vairuotojų, man nepatinka, kai reikia skubėti. O dar blogiau, kai vairuotojai labai skuba, nusižengia taisyklėms ir daro spaudimą kitiems. Siaubingai nemėgstu švaistyti laiko spūstyse ir stengiuosi jų išvengti. Kadangi manau, kad kiekvienas žmogus gali pasirinkti, kaip jis nori gyventi, aš pasirinkau namus šalia savo studijos ir nesikankinu stovėdama „kamščiuose". O jei taip atsitinka, tada bent jau raminu save, kad galiu ramiai paklausyti savo mylimos muzikos automobilyje,“ – pasakoja dizainerė.
Patogius ir universalius drabužius kurianti dizainerė teigia, kad jos vystomo ženklo filosofija artima hibridinio automobilio koncepsijai. „Jei tai suknelė, tai ji turi būti ne vienam kartui pasipuošti, o tinkanti ir kelioms progoms. Jausdama, kad tiek man, tiek mano klientėms darosi svarbiau turėti daugiafunkcinius, unikalius, lengviau derinamus ir patogius drabužius, siekiu sukurti viso to sintezę. Taip pat ieškodama naujų kirpimų, proporcijų, spalvinių derinių, įdomių detalių stengiuosi, kad tie drabužiai ilgai būtų neišeinantys iš mados,“ – sako moteris.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vitaminai plaukams: mineralų ir vitaminų įtaka plaukų sveikatai
Gražūs, sveiki plaukai yra ne tik svarbus išvaizdos elementas, bet ir rodiklis, kuris gali daug pasakyti apie bendrą organizmo sveikatą. Daugelis veiksnių, įskaitant genetiką, mitybą ir aplinkos sąlygas, gali paveikti plaukų būklę. Tačiau t...
-
J. Statkevičius: jei ne mamos įtaka, mados pasaulyje manęs veikiausiai nebūtų24
„Vaikas yra baltas popieriaus lapas – ką tu jame įrašai, tas ir bus“, – teigia mados dizaineris, teatro kostiumų dailininkas Juozas Statkevičius. Priduria, kad jei ne jo mamos įtaka ir nuo mažų dienų matytas pavyzdys, mad...
-
Leiskite vaikui atsiskleisti per drabužius
Stilistė Jomantė Vaitkutė teigia, kad vaikų mados tikrai skiriasi nuo suaugusiųjų, todėl, sprendžiant atžalos spintos turinį, tėvams reikėtų vadovautis ne jų stiliaus suvokimu, o atsižvelgti į tai, kas patinka vaikui, nes per drabužius gali at...
-
Stilistė apie Lietuvos politikų įvaizdį: ačiū, man užteko šių žmonių, daugiau su jais nebedirbu39
Artėjant prezidento rinkimams, stilistė Milda Metlovaitė prabilo apie šalies politikų įvaizdį ir atskleidė priežastis, kodėl su jais daugiau dirbti nebenorėtų. ...
-
Mados istorija: nuo gimimo Versalyje iki modernumo laikų
I dalis. Istorinė Nors prisižadėjau sau ir jums, gerbiami skaitytojai, parengti kritiškų straipsnių apie madą seriją, šiandienis tekstas šiek tiek (o gal ir daugiau) nukrypsta nuo to įžūlaus tikslo, nes yra parašytas i&sc...
-
Mados kolekciją įkvėpė buldogas8
Pastaruoju metu labai išaugo šunų drabužių pardavimai. Tai lėmė sustiprėjęs žmonių polinkis humanizuoti savo augintinius bei didėjantis susirūpinimas jų sveikata, na ir, žinoma, socialinių tinklų platformų įtaka. ...
-
Kaip paruošti veido odą vasarai?5
Artėjant vasarai ir kelionių į šiltuosius kraštus sezonui, svarbu atnaujinti ne tik drabužius, bet ir kosmetikos produktus. Mat po šaltojo metų laiko veido odą svarbu paruošti saulės vonioms. Kokios priemonės ir veido odos p...
-
Stilistė M. Glebutė: niekada nesiūlau per daug investuoti į tendencijas1
Stebuklingos piliulės, kurią išgėręs žmogus iškart taps stilingas, nėra. Gebėjimas stilingai rengtis – įgūdis, kurį galima ir reikia kasdien tobulinti pačiam ar padedant stilistui, sako asmeninė stilistė Milda Glebutė. Ji dali...
-
Erzinančios drabužių etiketės: (ne)galima iškirpti?4
Drabužių etiketės – vienos būna aplink sprandą, kitos įsiūtos šone. Kartais jos erzina odą ir sukelia nepatogumų. Galbūt galima jas iškirpti, o galbūt priešingai – tai bus blogai ir jums pačiam, ir kada nors prireik...
-
Tvarumo tendencija: vis daugiau drabužių keliauja iš rankų į rankas7
Besikeičiant sezonams, puolame atnaujinti savo drabužių spintą. Taip ir sukasi ratas: vienus išmetame, kitus įsigyjame, paskui vėl išmetame... Tiesa, ryškėja ir pozityvi tendencija – vis labiau populiarėja drabužiai, gyvenan...