- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Naujausiame „Shopper Quality“ reprezentatyviame tyrime paaiškėjo geriausiai klientus aptarnaujančios „Pasidaryk pats“ (angliškai „DIY“) sektoriaus įmonės. Statybos, remonto ir buities prekių tinklą „Kesko Senukai“ 48,1 proc. apklaustųjų įvardijo kaip aukščiausią aptarnavimo kokybę siūlančią bendrovę.
„Atliekame aptarnavimo kokybės tyrimus, kad galėtume parodyti, kaip keičiasi aptarnavimo tendencijos, prekybininkų ir klientų požiūris. Galime pasidžiaugti, kad šie tyrimai motyvuoja nuolat gerinti paslaugų kokybę ir kuria nuoseklų darbuotojų ir pirkėjų santykį“, – sakė Neringa Kazlauskienė, „Shopper Quality Group“ valdybos narė.
„Shopper Quality“ tyrime pirkėjų buvo klausiama apie aptarnavimą šešiose „Pasidaryk pats“ sektoriaus įmonėse: „Senukai“, „Moki veži“, „Jupoja“, „Depo“, „Ermitažas“ ir „Bikuva“. Rezultatai rodo, kad 48,1 proc. Lietuvos gyventojų mano, kad klientų aptarnavimas „Senukų“ parduotuvėse yra geriausias, lyginant su kitais tinklais. Antroje vietoje liko „Depo“ su 18,5 proc. respondentų balsų, trečioje – „Moki Veži“ su 17,5 proc. balsų.
„Nuolat ieškome sprendimų, kad pagerintume apsipirkimo patirtį ir itin daug dėmesio skiriame klientų aptarnavimui. Džiaugiamės, kad tai mato ir vertina mūsų pirkėjai, padedantys mums išlaikyti lyderio poziciją ir nenuleisti kartelės“, – kalbėjo Diana Barauskienė, „Kesko Senukai Lithuania“ klientų patirties valdymo skyriaus vadovė Baltijos šalims.
Pasak D. Barauskienės, išpildyti pirkėjų lūkesčius padeda komandinis darbas tarp įmonės padalinių ir bendras visų susitelkimas į tą patį tikslą – aukščiausią aptarnavimo kokybę.
„Kliento patirtis yra visuminė ir kiekvieno mūsų padalinio veikla daro jai įtaką. Ji prasideda nuo mažų smulkmenų, apie kurias pirkėjai galbūt net nesusimąsto, iki vizualiai aiškiai atpažįstamų pokyčių ir pagerinimų. Mūsų žinojimas, koks yra kliento lūkestis, ir sistemingas darbas padeda pasiekti reikšmingus rezultatus“, – pristatė „Kesko Senukai Lithuania“ atstovė.
N. Kazlauskienės teigimu, šis tyrimas rodo, kad „Senukų“ tinklo prekės ženklas Lietuvos gyventojams asocijuojasi su geru aptarnavimu.
„Tam pasiekti reikalingas nemažas įdirbis bei klientų pasitikėjimas. Galime pasveikinti įmonės komandą už puikius rezultatus ir kuriamas gerąsias klientų patirtis“, – teigė N. Kazlauskienė.
2023 m. sausio-vasario mėnesį „Shopper Quality Group“ iniciatyva buvo atliktas Lietuvos gyventojų nuomonės reprezentatyvus tyrimas. Jo metu apklausta 1012 Lietuvos gyventojų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Ekspress Grupp“ ir „Lryto“ sandoris – vėl ant Konkurencijos tarybos stalo
Konkurencijos taryba pradeda nagrinėti „Delfi“ naujienų portalus Baltijos šalyse valdančios Estijos žiniasklaidos grupės „Ekspress Grupp“ pateiktą informaciją dėl įmonės „Lrytas“ įsigijimo, jai tinkamai pat...
-
Sustabdyta duonos kepyklėlės veikla Kelmės rajone – inspektorius šokiravo grubūs higienos pažeidimai2
Praėjusią savaitę, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) Šiaulių apygardos priežiūros skyrius atliko planinį patikrinimą duonos kepyklėlėje, esančioje Kelmės rajone. Patikrinimo metu nustatyti grubūs higienos, maisto laikymo ...
-
Liepos 12-ąją Kaunas švęs aludarių dieną: ribotos pasiūlos gėrimai ir ekskursijos po bravorą
Liepos 12 d. kauniečiams ir miesto svečiams tikrai neteks sukti galvos dėl laiko praleidimo – „Volfas Engelman“ iniciatyva 2018-aisiais užgimusi šventė jau septintą kartą iš eilės kviečia paminėti Tarptautinę alu...
-
Kaune – 250 naujų darbo vietų: ypač ieško vienos specialybės atstovų, priima ir studentus8
Į Kauno oro uostą pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ investavo per 20 mln. Karmėlavoje esančiame oro uoste įsikūrusi orlaivių techninio aptarnavimo bazė padidėjo dvigubai, atsirado perpus trečio šimto naujų darbo vietų, tačia...
-
Nepasimaukite: sukčiai Lietuvos gyventojus vėl bando apgauti apsimesdami populiaria siuntų platforma3
Gali būti, kad jūsų el. pašto dėžutėje yra tiksinti bomba. Ypač akyliems reikėtų būti tiems, kurie apsiperka internetu ir naudojasi siuntų paslaugomis – Lietuvoje plinta kibernetinė ataka, imituojanti populiarios siuntų paslaugos inte...
-
VPT žada įvertinti pokyčius Nacionalinio stadiono projekte per 1–2 savaites
Vilniaus savivaldybės tarybai dar kartą pritarus pokyčiams daugiafunkcio komplekso, į kuri įeina Nacionalinis stadionas, projekte, Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) planuoja vertinimą pateikti per vieną arba dvi savaites. Išankstinės pozic...
-
Dariaus ir Girėno stadione atidaryta nauja „Žalgirio“ atributikos parduotuvė
Dariaus ir Girėno stadionui tampant vis didesne traukos vieta, čia atsidarė ir nuolat veiksianti „Žalgiris Shop“ parduotuvė. Didžiausiame Lietuvos stadione, visai šalia Kauno sporto halės, įsikūrusi parduotuvė penktadienį oficiali...
-
Kauną pasiekė didžioji dalis unikalios „Mokslo salos“ ekspozicijos: prasideda montavimo darbai4
Šią savaitę Nemuno salos prieigose pasirodė pirmieji vilkikai iš Lenkijos, atgabenę dalį mokslo ir inovacijų centro ilgalaikės ekspozicijos. Įrengimo darbai „Mokslo salos“ erdvėse prasidės jau netrukus ir turėtų būti baig...
-
„SBA Urban“ pradeda „Vėjo miestelio“ Svencelėje statybas4
Klaipėdos rajone Svencelėje, pradedamos unikalaus „SBA Urban“ projekto „Vėjo miestelis“, skirto gyvenimui ir aktyviam laisvalaikiui Kuršių marių pašonėje, statybos. Pirmojo etapo, į kurį ketinama investuoti daugiau...
-
„Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – vėl pigiausias: žemų kainų lyderystę išlaiko jau septintą mėnesį17
Naujausio rinkos tyrimų įmonės „SeeNext“ slapto pirkėjo tyrimo duomenimis, žemų kainų prekybos tinklo „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias tarp penkių didžiausių šalies prekybos tinklų. G...