Quantcast

Viceministrė: taršaus automobilio teisę važiuoti siūloma pratęsti iki septynių darbo dienų

Aplinkosaugininkams bei kitų institucijų pareigūnams nustačius, jog automobilis viršijo išmetamųjų dujų normą, jo techninę apžiūrą siūloma naikinti ne po dviejų parų kaip numatyta dabar, bet po septynių darbo dienų, sako aplinkos viceministrė Raminta Radavičienė.

Jos teigimu, Aplinkos ministerija antradienį gavo suderinti tai numatantį Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) direktoriaus įsakymo pakeitimo projektą.

„Vakar gavome derinimui Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) direktoriaus įsakymo pakeitimo projektą, kuriuo šitą terminą (48 val. – BNS) siūloma dar prailginti iki septynių darbo dienų“, – LRT radijui trečiadienį sakė R. Radavičienė. 

„Siūloma tokia modifikacija, kad nustačius aplinkosaugininkams ar kitoms institucijoms transporto priemonės taršos viršijimus techninė apžiūra būtų panaikinama po septynių darbo dienų, jeigu nebūtų per techninę apžiūrą patikrinama tik tarša“, – teigė viceministrė.

Kovą LTSA direktoriaus įsakymu buvo nustatyta, kad pareigūnams dėl taršos panaikinus automobilio techninę apžiūrą, ji dar galiotų dar dvi paras. Iki tol sprendimas įsigaliodavo iškart, nustačius pažeidimą.

Seimas praėjusią savaitę po pateikimo priėmė opozicijos ir valdančiųjų inicijuotas dvi Administracinių nusižengimų kodekso pataisas, kuriomis siūloma švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams, vietoje baudos pirmą kartą leidžiant skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą.

Dujų išmetimus nuo sausio 1-osios keliuose gali tikrinti Aplinkos apsaugos departamento (AAD) pareigūnai, taip pat policijos ir Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) pareigūnai. Vis tik dėl šaltų orų patikrinimai dar nebuvo atliekami.

Vairuotojai privalo sustoti stabdomi uniformuoto pareigūno, o nepaklusus reikalavimui gresia nuo 850 iki 1,2 tūkst. eurų bauda. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

arunas

arunas portretas
taigi isinuomokite reno master autobusa ir surade gamtos apsaugos inspektorius ant kelio paprasykite patikrinti tarsa visa procesa butinai filmuokite nes visi nuomojami auto yra iskastruoti jegu jie sakys kad viskas yra gerai tai stai jums korupcija

Pradziai

Pradziai portretas
gal deretu pasiziureti,kokia Lietuvoje sunkioji technika? Jei vilkikas,autobusas,mikriukas nevaziuoja i Lenkija,o dirba po Baltijos salis ir Suomija - jis neatitinka net Euro 0 reikalavimu! Kaip ir dauguma ZU technikos. Net apynaujams dedami ad blue emuliatoriai,tachografu atjungejai,atjungiamas EGR,isvedama i lauka karterio ventiliacija. Stabdziu trinkeles dedamos pigios klastotes,su asbestu. Tepalai ir techniniai skysciai - lygiai taip pat. Pigios,kenksmingos klastotes. O kur dar "patobulinti priedais" degalai!? Deja,to netikrina nei TAC,nei LTSA! Ne "uz aciu",aisku! Juk savame regione,verslai ir inspekcijos - viena gauja. Parasyciau ir daugiau,bet tai jau eismo saugumo,o nebe ekologijos tema. Tiesa,nesprendziama lygiai taip pat.

Anonimas

Anonimas portretas
Kovoti su tarša. dūmijančiais ar išpjaustytais katalizatoriais automobiliais būtina. Tik ne tokiais būdais. O dabar balvonai niekaip negali apsispręsti kaip. Siomos piemenys, aišku, nori parodyt savo valdžią. Net naktimis gaudytų. Duok jiems ginklus- tai dar ir šaudyti pradės. Kiti vėl kažkaip nori prie to pasišildyti. Tik neranda kaip. Policijai tai nerūpi. Taip ir tamposi jau beveik pusę metų.
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių