Quantcast

Įvardijo, kiek turėtų kainuoti Lietuvos narystės ES 20-mečio komunikacinė kampanija

Lietuvai minint narystės Europos Sąjungoje (ES) 20-metį, ieškoma galinčiųjų sukurti šiai sukakčiai skirtą komunikacinę kampaniją.

„Tai įvaizdinė kampanija, kurios pagrindinis tikslas – parodyti, kokią Lietuvą turime šiandien, t. y., kaip mes atrodome dabar, kokią gerovę sukūrėme per buvimo ES laikotarpį, nesigręžiojant į praeitį, o orientuojantis į dabartį“, – BNS sakė pirkimą vykdančios Centrinės projektų valdymo agentūros atstovė Aušra Pocienė.

Kaip nurodoma pirkimo dokumentuose, toks sprendimas priimtas, nes kitos institucijos – Europos Komisija, Užsienio reikalų ministerija, Krašto apsaugos ministerija – vykdys intensyvią komunikaciją bei veiklas apie šią sukaktį, o didžioji veiklų dalis bus orientuota į praeitį, istoriją.

Anot A. Pocienės, kampanija siekiama priminti žmonėms, kokią reikšmę ir galimybes Lietuvai suteikė narystė Bendrijoje.

„Šioje kampanijoje turi atsispindėti Lietuvos 20 metų buvimo ES rezultatas. Vienos iš turinio temų, kurias svarbu atskleisti: inovacijos ir verslumas, energetikos sektorius, regionų politika ir kitos prioritetinės sritys“, – rašoma pirkimo dokumentuose.

Lietuvos narystės ES 20-mečio komunikacinė kampanija turėtų kainuoti apie 170 tūkst. eurų.

Planuojama, kad kampanija turėtų startuoti ne vėliau kaip liepą. Numatyta, kad pati kampanija turi būti įgyvendinta per keturis mėnesius nuo sutarties pasirašymo su tiekėju dienos.

ES nare Lietuva tapo 2004 metų gegužės 1-ąją.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Ukrainai

Ukrainai portretas
Reik pinigus atiduoti,o ne taikyti juos šventėm

cha

cha portretas
bet kas apsiims uz tokia pasalpa dirbti vien kaip vilnius po 11lemu per metus savom kompanijom isisavina

cha

cha portretas
reik sukt rolikus kaip versliugos ismaniai isisavina lesos ir kaip infrakstura bei zaliasis kursas juda su medziu kirtimais :D
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių