- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Neseniai kiekvienam daugiabučiui namui priskyręs po klientų atstovą, „Mano BŪSTAS“ gerokai pagerino ir klientų aptarnavimą. Įmonė patobulino nuotolinio klientų aptarnavimo centro veiklą, tad dabar susisiekti su konsultantais ir sulaukti reikalingos pagalbos galima greičiau ir paprasčiau.
Pirmąjį praėjusių metų pusmetį aktyviai diegęs naujus veiklos procesus „Mano BŪSTAS“ baigė tobulinimo darbų etapą, po kurio žymiai pagerėjo telefonu ir kitais skaitmeniniais kanalais konsultuojamų klientų aptarnavimas.
Problemas išsprendžia greičiau
Šiuo metu į 67 proc. klientų klausimų, kuriuos jie užduoda skambindami bendruoju įmonės numeriu, atsakoma jau pirmojo skambučio metu. Žymiai pagerėjo ir pats atsiliepimo į skambučius laikas. Pradėjus diegti naujus veiklos procesus iš pirmo karto buvo atsiliepiama tik į ketvirtadalį visų skambučių, o dabar pirmuoju bandymu su konsultantais telefonu susisiekia net 85 proc. visų besikreipiančiųjų.
Be to, jei birželį klientams, kol bus sujungti su konsultantais, vidutiniškai tekdavo laukti 3 min. 16 sek., tai praėjusių metų pabaigoje laukimo laikas sutrumpėjo iki 1 min. Be to, į 64 proc. visų skambučių konsultantai atsiliepia ne ilgiau kaip per 20 sekundžių.
„Mano Būstas“ informacija.
Per mėnesį „Mano BŪSTO“ nuotolinio klientų aptarnavimo centras vidutiniškai sulaukia apie 25 tūkst. skambučių.
Pakėlė kokybės kartelę
Įmonės direktorius Mindaugas Genys sako, kad paskutinių praėjusių mėnesių įmonės veiklos rodikliai ir klientų pasitenkinimo indeksas rodo, jog esminės aptarnavimo spragos pašalintos, o veiklos kokybės kartelė pakelta į aukštesnį lygį.
Neseniai atlikta klientų apklausa parodė, kad, pertvarkius ir patobulinus veiklos procesus, „Mano BŪSTO“ klientų pasitenkinimo indeksas išaugo 21 proc.
„Jau esu minėjęs, kad kol vyko vidinių procesų tobulinimo darbai, dalis klientų galėjo susidurti su tam tikrais aptarnavimo nesklandumais. Tačiau dabar situacija pasikeitė kardinaliai ir tai aiškiai rodo visi mūsų stebimi rodikliai. Kiekvienam daugiabučiam namui jau yra paskirtas asmeninis klientų atstovas ir priežiūros inžinierius, daug efektyviau dirba nuotolinio klientų aptarnavimo centras, nuolat plėtojama geriausiai rinkoje vertinama „eBŪSTO“ savitarna, gedimus daugiabučiuose šalina vienintelė Lietuvoje nuosava avarinė tarnyba. Šių dedamųjų visuma dabar leidžia teikti klientams aukščiausios kokybės paslaugas“, – teigė M.Genys.
Dabar situacija pasikeitė kardinaliai ir tai aiškiai rodo visi mūsų stebimi rodikliai.
Toliau gerins teikiamas paslaugas
Įgyvendinęs veiklos pokyčius „Mano BŪSTAS“ nemažina investicijų ir į kitus klientų poreikius atliepiančius sprendimus. Toliau nuosekliai vystoma ir tobulinama savitarnos platforma „eBŪSTAS“, kuri, remiantis rinkos tyrimų kompanijos KANTAR atlikta apklausa, geriausiai rinkoje savo klientams suteikia galimybę naudotis savitarnos teikiamomis naudomis.
Visą parą padėti klientams ir toliau pasiryžusi „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba. Priešingai nei kitose daugiabučių administravimo įmonėse, šis bendrovės padalinys yra nuosavas, o ne samdomas, todėl užtikrina reagavimą laiku į avarinius pranešimus.
„Mano BŪSTAS“ daugiabučių priežiūros paslaugas Lietuvoje teikia daugiau kaip 20 metų. Įmonės paslaugomis naudojasi per 190 tūkst. namų ūkių visoje Lietuvoje. Bendrovė priklauso kontroliuojančiajai bendrovei, kuios akcijos kotiruojamos Varšuvos vertybinių popierių biržoje. Tai garantuoja finansinį stabilumą ir patikimumą bei nėra rizikos, kad įmonė neįstengs vykdyti savo įsipareigojimų ar bankrutuos, o dar svarbiau – nepradangins klientų kaupiamųjų lėšų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Dariaus ir Girėno stadione atidaryta nauja „Žalgirio“ atributikos parduotuvė
Dariaus ir Girėno stadionui tampant vis didesne traukos vieta, čia atsidarė ir nuolat veiksianti „Žalgiris Shop“ parduotuvė. Didžiausiame Lietuvos stadione, visai šalia Kauno sporto halės, įsikūrusi parduotuvė penktadienį oficiali...
-
Kauną pasiekė didžioji dalis unikalios „Mokslo salos“ ekspozicijos: prasideda montavimo darbai4
Šią savaitę Nemuno salos prieigose pasirodė pirmieji vilkikai iš Lenkijos, atgabenę dalį mokslo ir inovacijų centro ilgalaikės ekspozicijos. Įrengimo darbai „Mokslo salos“ erdvėse prasidės jau netrukus ir turėtų būti baig...
-
„Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – vėl pigiausias: žemų kainų lyderystę išlaiko jau septintą mėnesį17
Naujausio rinkos tyrimų įmonės „SeeNext“ slapto pirkėjo tyrimo duomenimis, žemų kainų prekybos tinklo „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias tarp penkių didžiausių šalies prekybos tinklų. G...
-
„Ignitis renewables“ jūros tyrimai naujų horizontų atvers ir mokslui2
Tūkstančiai įveiktų kilometrų Baltijos bangomis, ilgos valandos tyrinėjimų atšiauriomis ir netipiškomis sąlygomis. Planuojamo jūrinio vėjo elektrinių parko pasiregimo darbai pažėrė ne tik nekasdienių iššūkių. Neabej...
-
Ministerija pradeda Nacionalinio kraujo centro vadovo paieškas
Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) skelbia konkursą Nacionalinio kraujo centro (NKC) direktoriaus pozicijai užimti. ...
-
Ministrė kviečia Japonijos įmonę „Sojitz“ kurtis Lietuvoje9
Ekonomikos ir inovacijų ministrė kviečia Japonijos automobilių, aviacijos ir transporto verslo bei infrastruktūros vystymo korporaciją „Sojitz“ kurtis Lietuvoje. ...
-
A. Armonaitė Vokietijos kosmoso bendrovę OHB paragino plėsti bendradarbiavimą2
Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė Vokietijos kosmoso bendrovę OHB paragino plėsti bendradarbiavimą su Lietuvos įmonėmis. ...
-
Vilniaus oro uostas ieško kavinių operatorių naujam terminalui
Bendrovė Lietuvos oro uostai (LTOU) ieško kavinių ir barų operatorių būsimam keleivių išvykimo terminalui Vilniaus oro uoste. LTOU ketvirtadienį pranešė paskelbusi patalpų nuomos konkursą, kuriame tikisi ir tarptautinių kompanij...
-
„Tele2“ tęsia palaikymą: kompensuoja tarptinklinio ryšio išlaidas vykstantiems į Ukrainą su misija
Jau šešioliktus metus trečią gegužės ketvirtadienį minima tarptautinė Vyšyvankos – tradiciniais raštais siuvinėtų marškinių – diena ragina prisiminti ir saugoti Ukrainos tradicijas bei paveldą. Ši...
-
„Capital Realty“ ir 20 NT agentūrų už kartelį – 0,7 mln. eurų baudų2
Nekilnojamojo turto (NT) bendrovė „Capital Realty“ ir su ja bendradarbiavusios 20 NT agentūrų sudarė kartelinį susitarimą ir taip apribojo konkurenciją, ketvirtadienį paskelbė Konkurencijos taryba. ...