- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
350 000 Eur „Teleloto“ loterijoje laimėjusio bilieto paieškos – baigėsi. Praėjus beveik trims savaitėms nuo laimingo žaidimo, su loterijos atstovybe pagaliau susisiekė jo savininkė. Pasirodo, visą šį laiką šešiaženklės sumos vertas bilietas tiesiog kabėjo prisegtas prie kaunietės šaldytuvo.
Apie paiešką nieko negirdėjo
196-as „Teleloto“ Aukso puodas laimėtas dar vasario 18 dieną. Jame buvusius 700 000 Eur pasidalino du laimingi bilietai.
Vieną iš jų pirko šiaulietis, kuris susisiekė iškart po žaidimo ir pasakojo, jog bilietas – tai dovana žmonai Valentino dienos proga.
O kas tapo antru laiminguoju, iki šiol buvo nežinoma.
„Sistemoje matėme, kad laimingas bilietas pirktas vasario 14 dienos pavakarę, prekybos centre „Norfa“, Šiaurės pr. 44, Kaune. Apie tai skelbėme socialiniuose tinkluose, naujienų portaluose, galiausia pasirodė net reportažas žiniose“, – ko ėmėsi, siekdami atrasti laimėtoją, pasakojo „Teleloto“ prekės ženklo vadovė Jurgita Petraitienė.
Deja, beveik televizoriaus nežiūrinčią ir mažai internete laiko leidžiančią kaunietę paieškos aplenkė.
„Pastarosiomis savaitėmis labai daug dirbau, niekam nebuvo laiko. Galiausiai gavau laisvadienį ir taip sutapo, kad į svečius užsuko sūnus. Jo ir paprašiau patikrinti susikaupusią krūvą magnetuku prie šaldytuvo prisegtų bilietų“, – kaip sužinojo apie aplankiusią sėkmę, pasakojo „Teleloto“ žaidėja.
„Teleloto“ nuotr.
Bilietą laimėtojos sūnus tikrino du kartus. Pakvietęs prie ekrano mamą – pakartojo dar dukart. Sūnus paskambino ir į loterijos atstovybę.
„Man pačiai pradėjo drebėti rankos, būčiau nesurinkusi numerio“, – juokėsi daugiau nei ketvirtį milijono eurų laimėjusi kaunietė.
Kaunietės ir šiauliečio pasidalintas Aukso puodas – jau antras pagrindinis loterijos prizas, laimėtas 2024-aisiais. Sausio 14 dieną visą savo bilieto lentelę ties Auksiniu kamuoliuku užbraukė ir pusę milijono eurų susižėrė vienas Vilkaviškio gyventojas.
Iš viso per šiuos, vos trečią mėnesį skaičiuojančius metus „Teleloto“ loterijoje laimėta jau daugiau nei 3,3 milijono eurų ir 13 automobilių.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Megadieniai – nuolaidos ir pramogos „Megoje“!1
Bateliai ir rankinė? Akiniai nuo saulės ir maudymosi kostiumėlis? Kvepalai? Stalo žaidimas? O gal žiedas su deimantu? Kiek žmonių, tiek gali būti skirtingų norų ir pirkinių, todėl kiekvieną gegužę prekybos ir laisvalaikio centras „Mega&ldq...
-
Prezidento Valdo Adamkaus gimnazija plečia erdves: projektuoja naują pradinukų korpusą su sporto sale5
Stipri Aleksoto plėtra sparčiai augina mokyklų ir darželių paklausą tarp šio mikrorajono gyventojų. Kasmet vis didesnio populiarumo sulaukianti Prezidento Valdo Adamkaus gimnazija ruošiasi dar didesnei plėtrai. Kauno miesto savivaldybė &...
-
Š. Tarutis: baikime gąsdinti – kaip įtampa veikia išties „karštų“ pasaulio taškų būsto rinkas
Pastaruoju metu net būsto rinkos apžvalgos pradedamos nuo karo grėsmės aspekto, lyg ta grėsmė būtų atsiradusi ką tik ir tapusi neišvengiama. Strateginės komunikacijos, psichologinių operacijų ir kovos su propaganda ekspertai vienbalsiai sako...
-
Seimas lauks Vyriausybės išvados dėl verslų, susijusių su Rusija, šalinimo iš pirkimų
Seimas lauks Vyriausybės išvados dėl parlamentarų pradėtų svarstyti pataisų, kuriomis iš valstybinių viešųjų pirkimų siūloma eliminuoti verslus, kurie tiesiogiai ar netiesiogiai remia agresiją prieš Ukrainą – veik...
-
Vilniaus Konstitucijos prospekte įsikurs Šiaulių bankas4
„Right Bank Development Fund“ plėtojamas verslo centras sostinės Konstitucijos pr. 14A pildosi būsimais nuomininkais. Nors pastato statybas planuojama baigti kitų metų pabaigoje, jau sudarytas pirmasis nuomos sandoris su didžiausiu lietuvi&sc...
-
Dubajuje „Huawei“ pristatė naujus inovatyvius produktus: dėmesys dizainui ir sveikatos stebėjimui
Gegužės 7 dieną Dubajuje vykusiame „Huawei“ inovatyvių produktų pristatymo renginyje bendrovė pristatė naujausius garso, išmaniųjų biurų ir dėvimųjų įrenginių gaminius, įskaitant naujus laikrodžius „Huawei Watch Fit 3&...
-
„Teledueto“ reklama pripažinta efektyviausia prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija
Praėjusių metų rudenį pirmą kartą televizijos ekranuose pasirodę „Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ sulaukė pripažinimo – tapo efektyviausia didelio biudžeto prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija Lietuvoje....
-
„Spalvotas betonas“: iš betono galime pagaminti bet ką1
„Pradėjome nuo grindų liejimo, o dabar iš betono galime padaryti beveik bet ką. Dar nebuvo taip, kad klientui pasakytume negalintys įgyvendinti jo užsakymo“, – sako mažosios bendrijos „Spalvotas betonas“ gamybos vadov...
-
Kauno technikos kolegija – tradiciškai tarp lyderių6
Naujausiame žurnalo „Reitingai“ atliktame nacionaliniame švietimo ir aukštojo mokslo institucijų reitinge Kauno technikos kolegija (KTK) išlieka tarp geriausiųjų Lietuvos kolegijų. ...
-
Aukcione parduos Kauno istorinį pastatą greta Soboro – suma įspūdinga23
Turto bankas trečiadienį pranešė už 1,7 mln. eurų pradinę kainą ketinantis parduoti Kaune, Laisvės alėjoje, esantį administracinį pastatą, kuriame anksčiau buvo įsikūręs policijos komisariatas. ...