- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ šiais metais pelnė geriausiai klientus aptarnaujančios telekomunikacinės bendrovės Lietuvoje titulą. Tą parodė bendrovės „Shopper Quality“ atliktas gyventojų nuomonės tyrimas, kurio metu buvo vertinama, kokią aptarnavimo patirtį klientams suteikia telekomunikacijos operatoriai Lietuvoje.
Tobulėti padeda vertybės
Pasak Dovilės Andriuškaitės, „Tele2“ kontaktų centro vadovės, dabar išsiskirti klientų aptarnavimo srityje gana sudėtinga. Tačiau tai „Tele2“ pavyksta padaryti jau ne vienerius metus. Taip yra todėl, kad kiekvienas įmonės darbuotojas klientų apsilankymo patirtį laiko didžiausiu prioritetu.
„Mus vienija bendras tikslas – laimingas klientas. Siekiame su klientais kurti ilgalaikį santykį ir visada rasti geriausius sprendimus, kurie atitinka jų lūkesčius. Dėkojame klientams, kurie įvertino mūsų nuoširdų darbą. Įvertinimas demonstruoja visos organizacijos sėkmę ir patvirtina, kad esame teisingame kelyje“, – komentavo D. Andriuškaitė.
„Shopper Quality“ tyrimo apklausoje dalyvavo gyventojai, kurie vertino visų Lietuvos telekomunikacijų sektoriaus operatorių klientų aptarnavimo kokybę. Tokios gyventojų apklausos atliekamos gyvai, telefonu, elektroniniu paštu arba gyvoje fokusuotoje diskusijoje.
„Tik klientai gali geriausiai mums pasakyti, kur turime tobulėti. Todėl „Tele2“ naudoja klientų rekomendacijų metodologiją, vadinamą NPS (angl. „Net Promoter Score“). Po apsilankymo ar skambučio, klientų prašome įvertinti kiek jie rekomenduotų „Tele2“ atsižvelgiant į mūsų aptarnavimą bei paslaugas. Gautus rezultatus nuolat analizuojame, jais remiantis inicijuojame reikiamus pokyčius“, – paaiškino vadovė.
Lyderystė ugdoma kasmet
„Tele2“ aptarnavimo kokybė kasmet gerinama. Specialistė pastebi, kad klientai vertina bendradarbiavimą grįstą pagarba, profesionalumu ir orientacija į geriausią sprendimą. Tam, kad šios vertybės būtų išpildytos, o klientams suteiktas geriausias aptarnavimas, „Tele2“ darbuotojai nuolat kelia kvalifikaciją.
„Kiekvieno darbuotojo kelias organizacijoje prasideda nuo mokymų, kuriuose perduodame ne tik sukauptas žinias apie produktus, paslaugas, tačiau ne ką mažesnį dėmesį skiriame organizacijos vertybėms, kuriomis vadovaujamės bendraudami su klientais. Taip pat nuolatos organizuojame mokymus tiek įmonės viduje, tiek su išoriniais partneriais. Turime stiprią grįžtamojo ryšio kultūrą, dėl to kiekvienas mūsų darbuotojas visada mokosi ir tobulėja“, – teigė vadovė.
„Tele2“ seka naujausias klientų aptarnavimo tendencijas. Pavyzdžiui, speciali „Tele2“ pokalbių robotė Rūta geba greitai ir aiškiai atsakyti į klientų užklausas bet kuriuo paros metu.
„Rūta yra robotė, kuri „Tele2“ savitarnoje veikia 24 valandas ir 7 dienas per savaitę be pertraukų. Ji vienu metu gali aptarnauti per 500 žmonių. Robotė pateikia atsakymus į paprastesnius klausimus ar užduotis, veikia kaip gidas savitarnoje, o jei negali padėti arba nesupranta klausimo – surenka informaciją ir perduoda ją konsultantui. Be to, robotė sistemina informaciją, pagal kurią galime matyti, kokiais klausimais klientai dažniausiai kreipiasi, o kuriais klausimais papildomai reikia ją apmokyti. Taigi ji padeda mums kasdien klientus aptarnauti dar greičiau ir efektyviau“, – pasakojo D. Andriuškaitė.
„Tele2” Lietuvoje valdo 56 salonus.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nepasimaukite: sukčiai Lietuvos gyventojus vėl bando apgauti apsimesdami populiaria siuntų platforma
Gali būti, kad jūsų el. pašto dėžutėje yra tiksinti bomba. Ypač akyliems reikėtų būti tiems, kurie apsiperka internetu ir naudojasi siuntų paslaugomis – Lietuvoje plinta kibernetinė ataka, imituojanti populiarios siuntų paslaugos inte...
-
VPT žada įvertinti pokyčius Nacionalinio stadiono projekte per 1–2 savaites
Vilniaus savivaldybės tarybai dar kartą pritarus pokyčiams daugiafunkcio komplekso, į kuri įeina Nacionalinis stadionas, projekte, Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) planuoja vertinimą pateikti per vieną arba dvi savaites. Išankstinės pozic...
-
Dariaus ir Girėno stadione atidaryta nauja „Žalgirio“ atributikos parduotuvė
Dariaus ir Girėno stadionui tampant vis didesne traukos vieta, čia atsidarė ir nuolat veiksianti „Žalgiris Shop“ parduotuvė. Didžiausiame Lietuvos stadione, visai šalia Kauno sporto halės, įsikūrusi parduotuvė penktadienį oficiali...
-
Kauną pasiekė didžioji dalis unikalios „Mokslo salos“ ekspozicijos: prasideda montavimo darbai4
Šią savaitę Nemuno salos prieigose pasirodė pirmieji vilkikai iš Lenkijos, atgabenę dalį mokslo ir inovacijų centro ilgalaikės ekspozicijos. Įrengimo darbai „Mokslo salos“ erdvėse prasidės jau netrukus ir turėtų būti baig...
-
„SBA Urban“ pradeda „Vėjo miestelio“ Svencelėje statybas4
Klaipėdos rajone Svencelėje, pradedamos unikalaus „SBA Urban“ projekto „Vėjo miestelis“, skirto gyvenimui ir aktyviam laisvalaikiui Kuršių marių pašonėje, statybos. Pirmojo etapo, į kurį ketinama investuoti daugiau...
-
„Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – vėl pigiausias: žemų kainų lyderystę išlaiko jau septintą mėnesį17
Naujausio rinkos tyrimų įmonės „SeeNext“ slapto pirkėjo tyrimo duomenimis, žemų kainų prekybos tinklo „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias tarp penkių didžiausių šalies prekybos tinklų. G...
-
„Ignitis renewables“ jūros tyrimai naujų horizontų atvers ir mokslui2
Tūkstančiai įveiktų kilometrų Baltijos bangomis, ilgos valandos tyrinėjimų atšiauriomis ir netipiškomis sąlygomis. Planuojamo jūrinio vėjo elektrinių parko pasiregimo darbai pažėrė ne tik nekasdienių iššūkių. Neabej...
-
Ministerija pradeda Nacionalinio kraujo centro vadovo paieškas
Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) skelbia konkursą Nacionalinio kraujo centro (NKC) direktoriaus pozicijai užimti. ...
-
Ministrė kviečia Japonijos įmonę „Sojitz“ kurtis Lietuvoje9
Ekonomikos ir inovacijų ministrė kviečia Japonijos automobilių, aviacijos ir transporto verslo bei infrastruktūros vystymo korporaciją „Sojitz“ kurtis Lietuvoje. ...
-
A. Armonaitė Vokietijos kosmoso bendrovę OHB paragino plėsti bendradarbiavimą2
Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė Vokietijos kosmoso bendrovę OHB paragino plėsti bendradarbiavimą su Lietuvos įmonėmis. ...